I don't want this life anymore..

Bella var hem till mig, vi gjorde kyckling med ris & sådär, tog en öl till maten och ah sen så myste vi framför tvn bara. Är så jävla glad att jag har dig just nu faktiskt så det är sjukt. Sen åkte hon hem vid 10-11 tiden och har suttit vid datorn sen hon åkte hem, ska ta någonting litet att äta nu snart, är ju ensam hemma & kommer seriöst få massa jävla inbillningar och inte klara av det känns det som.

Haha, min låtsaspappa ringde mig max 3 gånger unden tiden då Bella var här och frågade om jag klarade att va ensam, med tanke på allt som hänt senaste dagarna och sådär. Så sa att jag skulle klara mig. Men just nu ångrar jag det lite grann faktiskt, så funderar på om jag ska ta och ringa han dra på mig mjukisarna och åka hem till han och bädda ner mig i soffan istället.

Blir ingen skola imorgon i alla fall, har fortfarande världens huvudvärk trots att jag tog tablett för nån halv timme sedan. Så ah, antingen ber jag Per hämta mig eller så lägger jag mig framför tvn med täcke och kudde med en varm kopp te och bara tänker igenom livet ett tag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0