Hemma

Är hemma nu. Helgen har faktiskt varit helt okej om jag ska vara helt ärlig, var hem till Bella på fredagen sen drog jag hem vid typ elva tiden. Städa ju som sagt var hela lägenheten åt morsan, tog undan ölburkarna och sådär. Sen la jag mig vid 2 tiden ungefär.

Vaknade upp vid halv 12 på lördagen, käkade frukost & fixade mig osv. Sen tog jag bussen till Sandviken och var med Ingrid (låtsasfarmor) och var social med henne och prata & fikade och sådär. Sen så skjutsade min låtsasfarfar mig till min moster, eftersom hennes man fyllde 60 så var det fest med mat & dryck där osv. Sen kom ju faktiskt mamma mu & kråkan, HAHA! ;) Så nu har man träffat dom också, fast har ju träffat kråkan utan dräkt innan också, eftersom han är en gammal bekants kompis pappa. Så det var lite kul.





Efter det fick vi skjuts till rese centrum jag och morsan alltså, jag träffa Bella Olsson vid rese, vi tog bussen och åkte lite och snacka och sådär. Sen hoppa nån kompis på bussen som Bella kände, så ah. Sen så hoppa vi av vid prix, köpte 2-3 kg godis & 24 pack cola (Y) HAHA! Sen hämtade Hampus & Jesper oss med moppe, för nästa buss te Vallhov där Bella bor gick om en timme typ. Käkade när vi kom dit och sådär. Sen så tog vi bussen och åkte till Jensas.

Träffade Ida Högman & massa saknat folk där utanför, eller ah Ida&Anton träffade två till där, stog och snacka ett bra jävla tag. Sen så gick vi in till Viktor där dem lanade, Anton pratade med Emma i telefon så fick även prata med henne också, HAHA! Sen så tog jag, Ida, Bella & hennes kompis bussen hem, dom hem till sig och vi till Bella. Käkade godis, pratade & sådär. Pratade nog till halv fyra tror jag och kollade Paradies hotell. Sen somnade jag i alla fall. HAHA!


Bellas vägg ;)

På söndagen vaknade jag av att Bella vaknade vid typ halv 10 först, sen fick jag somna om. Vaknade igen vid 12 tiden tror jag, käkade lasagne till frukost, Bella duscha och jag slappade. Sen tog jag bussen från Vallhov till rese centrum & tog 41:an hem. Träffade Jennifer på bussen, haha. Vi satt och prata om att stopp-knappen inte funka för henne igår & tror ni inte den funkade för oss !?




Vi fick springa runt hela bussen och plinga, men den funka inte. Så fick vi hoppa av. HAHA! Fan va vi garva, träffade Dennis på stan och var med dom ett tag, sen träffade vi på Mickis & Sofie vi skulle ju va barnvakt åt farbrorsplutt.


Det var ju lotteri miljonären eller vad det heter på stan, så vi stog där framme vid chenen och kollade. Skit mycket folk faktiskt & såg Brolle med och vart med på tv några gånger. ;) HAHA! Efter några timmar så beslöt vi oss för att åka hem till Mickis, så var där ett tag, tog bussen hem och träffade Bella stog och pratade med henne i nån timme, sen så åkte jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0