hatar rubriker.

Jag har insett hur tråkig min blogg är , inga bilder och när det väl är bilder så är det gammla bilder eller bilder som är tagna med mobilen och det suger. Jag ska försöka bättra mig, men har ingen kamera sladd till kameran och sitter vid min gammla dator, fråga mig inte varför. Fick bara lust att sitta vid den.

Har i alla fall hittat lite vad jag önskar mig på internet så ni ska få se det i alla fall. Och detta är saker jag önskar mig av morsan. Så ah, får se vad jag får för något utav det av henne.




Fast ifrån JC.



Och ett par ljusa jeans, sen vet jag ju att jag inte kommer få exakt allt. ;) Men mycket utav det! T-shirten kommer vara omöjlig att hitta för henne, så får nog beställa den sen när jag får pengar eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0