Färgar håret.

Om jag kunde få vara sådär glad igen, skulle göra allt för att få bli det.
- Det får bli en avgörande kväll att tänka egenom allting.


Sitter med hårfärg nu i håret. Färgar det brunt igen, morsan hade ju som sagt var hårfärg. Skit skönt faktiskt, ska ta mig en dusch efter det och sen byta lakan i sängen. Försöker få med mig B ut på promenad också, latmask. Sen får vi se vad som händer. Tar i alla fall det lugnt idag, måste hämta mitt headsett också som jag glömde hos Tove igår. Annars kommer jag få panik.






Ungefär den där färgen kommer det att bli & jag saknar mitt hår. Glömde bort att säga att morsan klipper mig lite sen också.


Det är sjukt vad jag saknar mitt hår faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0