Falun / jobbig dag-fast kul!

Åkte till Falun med klassen idag, var faktiskt jättekul om jag ska vara ärlig, men lite små jobbigt också. Orkar inte förklara allt vi gjorde där, så låter bilderna tala för sig själva. Var i alla fall ner till en gruva som var 65 meter ner under jorden, skit kallt & lite småläskigt sådär.

När vi kom hem från Falun så tog jag, Dennis & Sebbe bussen till stan, tog ettan därifrån och träffa Mickis på bussen, följde med till Pamela, käkade kebab först sen spelade vi kort och sådär. Sen åkte jag för att träffa Bella, så vart med henne fram till elva ungefär. Ska snart lägga mig har precis borstat tänderna och sådär. Så tänkte krypa ner nu, skit trött faktiskt.

Kommer nog fler bilder sen skulle jag tro, det är Sofie som knäppt alla bilder & Har inte fått alla ännu.

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0