Efterlängtad måltid!

Ska hem till Per för att äta, skulle följt med Mathilda till Pamela. Men det sket sig för att jag inte hinner, tyvär. Så det får vi ta en annan gång istället. Har precis dragit på mig kläder & ska snart borsta tänderna. Skit skönt och vakna klockan 11-12 när man känner sig nere faktiskt.

Per tänkte pyssla om mig lite idag med min favorit mat som faktiskt är kalops, haha låter skit äckligt. Men är faktiskt det godaste jag vet! Sen så ska vi äta fruktsallad & lite gott och se på film och bara slappa. Om jag hinner så ber jag han skjutsa mig till Kate efteråt och fortsätter med att se på film där. Saknat min kusin faktiskt! För en gångs skull,HAHA! ;)

Imorgon åker jag till Sandviken mot kvällen tror jag. Träffar Bella ett tag på dagen också skulle jag tro. Blir kanske kvar i Sandviken hos Bella Olsson och träffar saknat folk, ska nog även träffa min syster Deserée.






Saknat henne grymt mycket faktiskt. Inte träffat henne på 2-3 år tror jag?! Så ska bli mys och sitta och babbla gammla minnen.



Har inte fört över eller bloggat något på sistonde sen jag var på KaptenRöd, men det var awesome faktiskt! Vart aldelles för mycket för det goda & jag levde livet som en galning. HAHA! Men ett utav dem bästa pressenterna jag fått i alla fall. Förutom Lars Winnerbäck & Gentleman, men ah!

Borde inte sitta och skriva något mer nu, för då kommer det upp massa onödigt skit! HAHA. Skulle ha gått ut och gått med Tove, Bella,Amanda & Ida idag tror jag!? Fast det sket sig det också. Är för sliten i kroppen för att göra något ens. Men vi får ta det nån annan dag. Uppdaterar när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0