Blondin.

Igår var det en skitchill kväll faktiskt, färgade håret och var iväg till a-berg och fick i mig mycket skratt och tappa nästan lungorna. HAHA! BAU. Pluss att Emmy var på hugget igår. HAHA! Men i alla fall, så vakna jag och Kate vid 11-12 idag, starta igång en film direkt typ och käka frukost. Sen duscha Kate. Kate hade damp & jag var hyper aktiv. HAHA!

Tvinga Bella, Amanda och Tove att ta bussen till Kate så jag slapp sitta utan sällskap, haha. Så slutade med att jag var med dem. Var in till stan och stog utanför "oktober festen-tältet" HAHA. Låter sjukt, men vi stog och snacka med några och lyssnade på musiken. Sen så frös vi alla nästan ihjäl så vi åkte hem till Tove istället. Fick sen skjuts hem utav Bellas låtsaspappa och nu har jag suttit och degat vid datorn sen 00.00 tror jag. Nu ska jag ta mig nånting att dricka sen lägga mig och sova faktiskt.

Gjort en ny låt inatt också faktiskt, Marreliito-Flumdum. HAHA! Testade på ny stil faktiskt. Körde med ett reggae beat som jag aldrig gjort förut. Så ah.

Btw, inga bilder tyvär. Min mobil kamera är så dålig & Kate's kamera dog precis när vi skulle knäppa kort på Peter när han satt i bilen, haha. Åh vad jag vill tillbaka till fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0