bakis.

Fan så skön dag igår, tror jag. Sen vart det fuck't up! Slutade med att jag sov hemma i alla fall. Var på lokal fest i Hemsta för att fira min babywiik som fyller 15 idag! Grattis pullan. Kommer inte ihåg så mycket från igår tyvär, men kommer bilder sen tror jag.

Ska snart ta en dusch och sådär fixa mig lite smått och packa. Jag och Dennis ska nämnligen tälta och dricka öl ikväll om vi får tag på ett tält, annars sover vi under bar himmel med täcke och kudde ! :D Haha. Vet att vi är sjuka, men vafan, vi måste ju inviga höstlovet! Så varför inte?! Slutar säkert med att vi är på en fest eller något.

Uppdaterar mera när jag får tag på bilder eller innan jag drar. Så ah, håll ögonen öppna. ;) Var självklart brat igår, hade vita jeans, kavaj & skjorta. HAHA! Så ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0