Äntligen!

Orkade inte blogga igår, för hann inte. Men i alla fall så var jag med Mickis & Sofie igår, vi var barnvakt åt hennes lillesyster " farbrors lilla gullplutt " men i alla fall, så lärde vi henne dricka cola. HAHA! Och man kan ju säga att cola EXTREME till en 1 åring inte funkade ihop, helt hyper. HAHA! Filmade en massa också, men orkar inte föra över det.

Per hämtade mig vid sju tiden ungefär, vi åkte till ICA maxi & eftersom morsan endå redan fått sin present så kan jag ju säga att vi köpte lite småsaker, hon fyller ju år idag. När vi varit där så åkte vi till max och köpte mat, sen hem till honom. Käkade och såg nyaste avsnitten från Family Guy, haha sjukt bra! Sen slog vi in paketen och kollade på lite pressenter åt mig på nätet. Hittat några jackor som vi pratade om, hoppas på dem!



Per skjutsade hem mig vid 22 och tog medecinen och fyf*n va den hjälper alltså. Aldrig mått såhär bra i hela mitt liv faktiskt. HAHA, helt sjukt. Liza tvingade med mig till skolan så ah. Gick och la mig.



Steg upp klockan sju idag, för morsan fyller ju år. Fixade kaffe & mackor åt henne, tände lite ljus och sådär. Gick in till henne och hon fick öppna sina pressenter, sen så pratade vi och myste i sängen ett tag bara. Skönt faktiskt, sen gjorde jag mig iordning för skolan och sådär. Liza hämtade mig.

I skolan vart alla jätteförvånade, haha! Har ju inte varit i skolan på typ 2-3 veckor, så ah det vart några glada miner tror jag. Vi slutade halv 12 skit skönt, Liza skulle på något ärende så vi åkte dit först, sen skjutsa hon hem mig. Har suttit vid datorn ett tag nu.

Ska ut ikväll med massa folk, blir väl nån öl eller något. Uppdaterar kanske när jag kommer hem.



"Ta dagarna som dom kommer, le för stunden & njut av livet så länge du kan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0