ÄNTLIGEN KOMMER DEN!

I natt kommer snön

GÄVLE

SMHI varnar nu för snöfall i stora delar av landet. I Gävleborgs inland kan det under natten komma fem centimeter nysnö. Man varnar också för lokal ishalka.


I mellersta och östra delarna av Svealand gäller varningen att det kan komma upp till fem centimeter blötsnö under onsdagen. Även på flera håll i östra Götaland kan det komma upp till fem centimeter blötsnö.

Från Gävleborgs inland och norrut väntas snöfall redan under tisdagskvällen och natten som kan ge fem centimeter nysnö.

 


Synd att det inte var idag man fyllde år, för då hade jag endå inte kunnat sova & då hade jag suttit uppe hela natten och kollat ut igenom fönsret och fått se första snöflingan falla ner! Men eftersom att jag har sån jävla huvudvärk hela tiden så blir det sängen för min del inatt & en tidig kväll också.

Har precis duschat och sådär, ska snart sätta mig i fotöljen med en kopp te tänkte jag och se på tv & knarka i mig en alvedon. Skulle kännas riktigt skönt faktiskt, dragit på mig mjukisar och hela köret så tänder mig två ljus och myser ner mig själv under täcket. Jag hoppas även på att morsan ska åka och handla, ska be henne köpa hem mandariner då, favorit frukten till hundra prucent.

 

Vi får se om Bella kommer hit, ska förmodligen inte till skolan imorgon, beroende på hur huvudet vill ha det vill säga. Tänkte i alla fall ge första lektionerna ett försök och se hur länge jag pallar med det. Men tror inte jag kommer orka med det ens engång.

Är sugen på att ändra min design också, jag tröttnar för fort på allting om jag ska vara ärlig. Älskar den här designen men det är så mörkt. Vill ha lite lite ljusare nu när det är höst! Så ah. Får se vad som händer med det.

Bilden har faktiskt jag tagit, stolt!

Eftermiddagens låt " 30 seconds to mars - A beutiful lie "

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0