22:35

Fyfan va trött jag är nu, följde med babywiik till stan som sagt. Sen så var vi där ett tag med Jonte, så kollade vi på kläder, haha fan va jag skratta idag faktiskt. Sen så åkte jag & babywiik vidare hem till Pamela, så var vi där. Babywiik gjorde popcorn det första hon gjorde, haha!(Y)

Efter ett tag kom Mickis också, vi spelade kort och sådär. Faktiskt en riktigt skön måndag, trodde inte måndagar kunde va såhär. Sen efter vi varit hos Pamela så åkte jag med babywiik ner på stan, träffade Bella och sådär. Sen gick jag hem, tagit medecinen nu och ska flytta upp datorn till sängen & lägga mig där istället. Orkar inte föra in nå bilder just nu.

Imorgon åker klassen till Dalarna och ska göra massa saker där, kommer hem vid halvfem imorgon. Så ah, blir en långdag med klassen, får se om jag mår bra imorgon också. Sitter och skakar sönder just nu & mår inte alls något vidare, allmänt deprimerad & fryser hela tiden också. Så hoppas medecinen börjar verka snart.

Uppdaterar imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0