21:00

Hemma nu efter en lång dag i Sandviken, var som sagt var på möte i en timme. Bella ringde mig när jag var på väg precis, språka lite med henne och sådär. Sen hämtade Per mig efter mötet vid Sibylla, åkte till låtsasfarmor & låtsasfarfar, låtsasfarfar (Hasse) var inte hemma riktigt än, så vi började med att fika, gjorde tårtan & började med maten och sådär.

Efter ett tag kom Hasse & även Kalle (låtsasfarbror) maten vart klar så fick jag öppna pressenterna, fick först en usb hårddisk (rödfärg) med 320 GB. Ganska bra faktiskt! Sen så fick jag en bärbar mini PC, en svart, vart skitnöjd faktiskt. Sen käkade vi, fläskfilé med klyftpotatis & bea på burk. Skit gott! Sen vart det tårta, men jag var så jävla mätt så jag orkade inte äta något mera. HAHA!

Sen åkte vi hem, skjutsade hem Kalle och sen så åkte vi vidare. Kom hem och visade morsan grejerna och sådär. Sen så la jag mig i sängen och installera massa grejer på den & nu så för jag över filmer på hårddisken som jag ska föra över på bärbara sen. Så blir att jag ligger & kollar på film hela kvällen.

Det enda som saknas nu på rummet är att jag ska ha en hylla precis vid sängen där jag kan ställa tvn och lite ljus & sådär. Så det blir lite mys där uppe, har ju inge ljus eller nånting där. Så ah det ska fixas, sen är jag klar med rummet faktiskt. Imorgon kommer väl morsan in med frukost på sängen & paket, sen så hämtar Per mig och jag får paket av honom. Ska ut och käka med honom också på lunchen.

Tar kort på datorn sen när jag fixat allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0