14:41



Kom hem från skolan för ett tag sedan. Haha, självklart händer en tabbe idag också. Råkade gå i fel grupp idag på median, så gick i första gruppens mediatid och vi har efter första rasten egentligen. Men ah förvånad vart dem som var där när jag kom i alla fall. Haha, speciellt Dennis tror jag.

Bjöd på saft & bulla idag. ;) Så satt jag, Dennis & Mikaela och skulle rita av varandra, gick inte så bra när jag skulle rita av Dennis i alla fall. HAHA! Sen så hade vi livskunskap, skulle skriva ner saker som vi vart glad av. Och ah, vart ganska mycket som man inte tänker på faktiskt. Sen hade vi lunch, så Per hämtade mig. Köpte kinamat och tog med hem till honom.

När vi käkade kinamat så kollade vi på simpsons samtidigt. Sen berättade han att han och jag skulle kolla på jacka tillsammans istället för att beställa, så antingen om han hinner i eftermiddag ska vi göra det, annars kollar vi imorgon. Sen skjutsade han mig till skolan.

När vi kom dit hade vi upprop & sen matte fram tills vi slutade & min koncentration var helt off, satt och skratta åt ingenting så Monnica fick säga åt mig flera gånger att lugna ner mig, sen fick jag rita istället. HAHA! Ritade ett stort jävla löv på ett papper, som "nästan är klart". Sen gick jag med Liza en bit, sen träffa jag Frallan på vägen hem så snacka lite med han.

Ska snart fixa lite musik med ipooden och sådär, har tagit kort på datorn nu också. Så ah det kommer in snart. Ska i alla fall göra annat nu än att blogga.




Och tack för alla grattis inlägg jag fått på FB. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0