11:47 , jag älskar dig nå sjukt.

Igår så var jag först på stan efte skolan med Sofie gick in på seefun och köpte ny mössa & en t-shirt. Kollade efter jacka. Sen var jag med Dennis, Jennifer & Emil, vi gick till polishuset för att anmäla en grej. Sen gick vi tillbaka till stan träffa folk och sådär sen så gick vi te seefun igen träffade Per utanför och köpte jackan. Skit nöjd!

Sen så träffa jag Tove & Amanda så vi åkte hem te mig ett tag, sen så ner på stan igen jag lämna tillbaks en tröja som var för liten på HM sen så tillbaka till mig för jag tappa bort mitt busskort. Hittade det inte så vi stanna kvar ett tag. Sen så tog vi bussen tillbaka till stan för att lämna tillbaka Jennifers busskort.

Jag gick till Bella och sen så skjutsade hennes mamma oss till mig, var hos mig och myste och sådär. Sen så efter några timmar så var vi tvugna att gå tillbaka till Bella pågrund av vissa saker. Haha, så somnade jag på golvet när jag skulle sätta i laddarn. Så sov kvar där inatt, Bella skulle börja jobba vid sex imorse så jag var tvungen att stiga upp vid typ fem. Inte världens bästa humör på morgonen!

Gick med Bella till bussen sen så gick jag hem för min gick 20 över 6. Skit kul! (Y) Så ah gick hem istället, somna på ängång när jag kom hem igen. Morfar kommer hit idag och firar mig & morsan. Så sitter beredd på att det ringer på dörren när som helst. Sen sover jag hos Bella inatt igen. Mys.

Fel datum på kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0