11:31

Vaknade nyss och har skit bråttom faktiskt pluss fortfarande världens huvudvärk, det är antidepresiva som kan ge bivärkningar & självklart ska jag få det också. Ska till psykologen halv ett så måste ta bussen härifrån, så måste skynda mig nu faktiskt.

Sen efter det så åker jag direkt till Sandviken och firar min födelsedag med låtsasfarmor & låtsasfarfar osv. När jag varit där åker jag hem till Bella Olsson och träffar Sara Zetterström bland annat.

Känns som att det kommer bli en lyckad dag faktiskt & min sötnos har öppethus på skolan idag till 10 så kommer inte hinna träffa henne idag =( .. Men ah hon ville ju komma förbi imorgon när alla är här, så vi får se vad jag fixar. Trodde hon bara skulle tycka det va pinsamt, men tydligen vart hon mer besviken för att jag inte frågat ;).

På lördag blir det bio med Bella också, skit mysigt & aslänge sen jag va på bio faktiskt. Men ah uppdaterar när jag får tillfälle till dator och tid vill säga.

Sådär förutom stressen & bivärkningarna känner jag mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0