08:52

Igår så var jag med BabyWiik, vi var först på stan och jag hämtade ut medecinen, sen så åkte vi hem till mig ett tag. Per kom och hämtade oss och vi åkte iväg på lite saker, HAHA fan va jag och babywiik garva, aja. Sen skjutsa Per oss till Pamela. Var där, spela kort, käka godis drack energy dryck osv. Sen åkte Babywiik hem :(.

Jag och Pamela gick och mötte Bella.S och stog och prata med henne ett tag, sen så beslöt vi oss för att jag sov kvar där. Så vi gick in igen, kollade på TV. Sen vid ungefär halv ett så fick vi för oss att vi var vrålhungriga, så vi gjorde oss fiskpinnar och makaroner, HAHA! Jag var skit deprimerad över att Pamela inte hade ketchup. Sen kolla vi lite på Tv.

Efter ett tag var båda skit trötta, så vi gick upp och la oss. Fast somnade inte förns vid typ tre-halv fyra. HAHA låg och asgarva åt ingenting typ och låg & snacka.

Idag vaknade jag först av att Krille stog och dampade på lampan in till Pamela och skrek att jag skulle vakna, HAHA. Sen så gick han, fick sova i typ en 15-20 minuter till och sen kom han tillbaka igen. Sen kom Pamela och börja härja och ha sig så då steg jag upp. Vi gick till bussen och jag åkte hem & hon till skolan.

Får väl se om jag är med henne idag igen, skulle nog tro det. Inga bilder tyvär, men nu ska jag ta min medecin och äta frukost tänkte jag, kommer i alla fall inte kunna somna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0