08:09

Ska iväg när som helst, måste bara borsta tänderna och sådär. Ska iväg på möte klockan nio så ska ta bussen snart! Skit skönt med lite sovmorgn faktiskt. Vet inte hur länge jag blir på mötet, blir en långsittar dag i alla fall. Sen så får vi se om jag hinner tillbaka till skolan.

Vet inte vad som händer idag, tror att jag bara tar det lugnt i alla fall. Är så jävla trött & slutkörd nu känner jag så att jag fattar inte ens hur jag orkar vara vaken just nu, har stor lust att bara lägga mig i sängen igen och somna om.

Haha, jag vet att jag är sjuk i huvudet som lägger upp julmusik. Men denna låt är så grymt bra faktiskt!
Blink 182- I won´t be home for christmas.


Måste skynda mig nu så jag hinner, så ah. Uppdaterar när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0