torsdag.

Har ju som sagt var sovit borta hela den här veckan. Och i måndags-tisdags sov jag hos Dennis, sen så onsdag-torsdag hos Sofie & Jennifer. Lär ju säga att jag gjorde konstiga saker i sömnen i onsdags. Gick först i sömnen och då hade jag gått in på deras toalett och slagit huvudet i väggen så dem hade stått & asgarvat åt mig. HAHA. Sen hade jag pratat som fan i sömnen också.

Igår så var vi i alla fall tvugna att vakna skittidigt eftersom det var rättegång & var inte på världens bästa humör under den tiden om jag ska vara ärlig, Emil fick säga åt mig två gånger att lugna ner mig och sen börja han säga att om jag inte lugnade ner mig skulle han hålla om mig istället. Så ah fick varva ner lite i alla fall. Sen så efter det så åkte jag & Sofie hem till mig, käkade och jag duschade.

Kul att vissa tycker om att knäppa kort när man sover. ;)





Efter att vi vart hos mig så tog vi bussen ner till stan, träffade lite folk där. Sen så åkte vi till Sibylla käkade där och träffade Adinas mamma, sen så tog vi bussen till Köpis för att först leka på Toy's Rus eller vafan det heter. HAHA! Är för trött egentligen. Sen så skulle Adina köpa en ny mobil. Sen fick vi springa mot 41:an =)

Var hemma hos Jennifer&Sofie kollade på film och sådär. Käka chips & drack läsk, som vanligt. =D Sen så somnade jag. Jennifer hade tydligen suttit och slagit "gul-bil" på mig när jag låg och sov, så jag hade blivit skit grinig i sömnen. HAHA!

Idag så vaknade jag fem i 8 tror jag. För Jennifer skulle till sjukhuset så om jag följde med kunde jag få skjuts hem. Så följde med dit & nu är jag hemma. Ska snart ta en snabbdusch och prata med morsan, sen ska jag till Uppsala och va med Sofie, Adina & Jennifer. Sen ikväll sover jag hemma i alla fall, ska på möte imorgon så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0