TORSDAG!

Fått min dator sold idag, hade 3 timmars bild idag också. Skit skönt, kollade på en asbra film faktiskt. Kommer inte ihåg vad den heter, men den vart från typ 80 talet, en musikfilm. Sen så hade vi lunch i typ 3 timmar. Var på stan med Dennis, Sebbe & Mathilda. Sen till skolan & som vanligt hade jag damp där.

Efter skolan så drog Dennis & Sebbe med mig hem för Dennis ska köpa min dator imorgon, så han hämtade den idag. Sen så åkte vi tillbaka till mig och var hos mig ett tag. Sen när han drog hem så mublera jag om rummet, ska fan göra om mitt rum tänkte jag. Så ah.

Ska knäppa mig en öl nu och bara njuta av att det är helg imorgon, ska lana också. Skit skönt! Har hittat en massa gammla bilder på mig också, HAHA. Aja, ska nog lägga mig efter jag druckit den så ah.


Brillerna jag ska i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0