Tänkte att..

Jag kunde vara lite social i alla fall medans jag installerar cs på min dator som tydligen hade försvunnit utan att jag visste om det när jag skulle starta igång det, så nu installeras det för full. Lika bra det, slipper jag göra det på lanet i helgen. Och ja, jag är lika taggad som sist på att rita på babywiik & Jontan (:

1. Är du i ett förhållande? Nej faktiskt inte.

2. Om inte, varför inte? För att jag inte klarade av det något mer.

3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Ett år och 3 månader.

4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Amanda Blom.

5. Hatar du ditt ex? Man kan aldrig hata någon man engång älskat.

6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? -

7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Tror inte det.

8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Seriösa faktiskt. Det är mysigare.

9. Är du en player? Man är ingen player för att man försöker hitta den rätta.

10. Har du blivit dumpad? Ja det har jag.

11. Har du blivit sårad? Faktiskt, men jag försöker leva med det.

12. Har du dumpat någon? Mh.

13. Är du en bra partner? Ibland så är jag nog det, men ah. Jag kan när jag vill.

14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? "Har du comviq, isåfall kan vi smsa hela natten!;)"

15. Är du kär i någon nu? Ja.
16. Har du någon beundrare? Haha, jag vet faktiskt inte. Men jag tror det ! ;)

17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Att hon bryr sig, men inte för mycket. Då funkar det inte tillslut & att man får lite utrymme i förhållandet,det viktigaste är faktiskt att familjen gillar en lika mycket som ens flickvän tycker om en själv. Tycker i alla fall jag.

18. Har du varit kär i flera samtidigt? Alltså, kär och kär.

19. Har du sårat någon allvarligt? Jo, det har jag.

20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Envis, omtänksam, förvirrad, gosig,kelsjuk, framåtriktad.

21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar dagarna som dem kommer, men endå framåtriktad och förklarar hur jag känner.

22. Bästa raggningsrepliken? Det kan jag tyvär inte avslöja.;)

23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Jag vet faktiskt inte, det är nog allra första gången man ses, bio,käkar tillsammans på någon resturang & är ensamma, man minns första kyssen. Det är den perfekta första dejten.

24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Isabella Englund och Bella Olsson. Sen finns det flera stycken till som, Amanda Andersson&BellaHedström! Stort plus.

25. Vad tänder du på? Tjejer som har humor,omtänksamma och acc ens kompisar & sittuvation i livet, det är viktigast!

26. Är du gift i framtiden? Tror nog inte jag vill gifta mig, kanske! Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Natalia!

as cool blogg du :D

2010-11-17 @ 19:24:16
URL: http://gnatalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0