Sweet child & mine.

Igår var jag på bio med Adina, Sofie, Mickis & Nicole. Vi såg en skit bra film faktiskt, skratta hela filmen typ. Dryga lite med Sofie också, HAHA. Kommer inte ens ihåg vad filmen heter. Sen så träffa jag Shawn på stan för att jag skulle träffa Clarissa så vänat med honom, träffa lite folk också och sådär.

Sen träffa jag Clarissa & Linn en snabbis och Clarissa var inte på speciellt bra humör, HAHA. Sen så trodde jag & Shawn att sista bussarna hade gått. Så jag satt och asgarva åt Shawn för han bor i Hille. Men hans buss kom så tog jag min buss och åkte hem, smsa lite med folk sen somnade jag på ängång.

Ska duscha snart sen så ska jag vara med Sofie & Adina. Sen kommer Rebecca och folk hit så ska vi köra anden i glaset. ;) Haha. Fråga inte varför, men ah. Slutar säkert med att vi slår på en film eller något. Ska ta fram gitarren och plinga lite på den ett tag sen ta en dusch & äta frukost. Adina & Sofie kommer hit snart också tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0