Nu så.

Känns det mycket bättre faktiskt. :) Har fått reda på att Håkan Hellström kommer till Gävle den 18 mars och att biljetterna släpps imorgon klockan nio :O Så nu har jag berättat det för min kära mor, som ska boka biljetter till oss imorgon så nu är jag överlycklig igen :)

Ska ta och storstäda mitt rum senare mot kvällen när jag får bättre ork i själva kroppen, sen måste jag utreda några grejer också. Måste prata med en viss persson med om några saker så att det blir överstökat och så att jag mår lite bättre utav det, för klarar inte av att bråka med henne något mer, pågrund av min kärlek till henne. Men i alla fall, uppdaterar KANSKE senare ikväll :)

Haha, det här är den enda killen jag tycker är riktigt jävla snygg asså! Det här är illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0