Mysigt.

Har precis badat, såg på "the last song" medans jag badade, och jag måste då säga att den faktiskt var ganska sorlig men endå underbar. Vet inte varför, brukar aldrig falla för såna filmer överhuvudtaget. Men den här tog mig direkt. Knäppte kort innan jag badade, men datorn stängs av så fort jag sätter i minneskortet i datorn. Så dem bilderna kommer ni inte få se i alla fall, synd nog.

Men tände i alla fall ljus och sådär och hade det lite mys för mig själv och kopplade av, så nu är jag inte lika förskyld längre och tänkte lägga mig för att sova, tänkte bara blogga innan jag gick och la mig. Bloggar imorgon, självklart.

Lätt bästa filmen jag sett med Maley.


Nu ska jag sova och drömma om min sötnos, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0