LAAAN !

Har lanat hela natten, sov sammanlagt två timmar tror jag. HAHA , ett utav dem skönaste lanen jag vart med på! Förutom att mitt internet inte funka första två timmarna -.- . Sen så fick vi igång det ! ;) Lanar i alla fall med Jonte Wiik, Babywiik & Jonte just nu! Mickis var med igår också, men tog tio bussen hem imorse typ. HAHA!

Jag och Mickis fick sova ute i vardagsrummet inatt, och fyfan va vi var både rädda & garva sönder åt katterna som attakerade oss mitt i natten. HAHA! Precis när jag hade somnat så kom en kattjävel och hoppa på först Mickis sen på mig och rev mig på pannan, så fick inte sova något inatt. Sov en timme sammanlagt! (Y)

Ska snart packa ihop datorn och ta en taxi hem till Per, för han kunde inte hämta mig. Sen ska vi käka på Church street med Per. Eftersom han åker till USA imorgon, så vi får lite tid för oss själva innan han åker. Sen så ska jag hem och duscha och fixa inför ikväll! ;)

Ska äta ute ikväll igen på Church street haha, fast med massa goingar, sen så ska vi bowla och sådär. För Sofie fyller år imorgon, så då firar vi henne ikväll! Hihi. Så uppdaterar nog med massa bilder och skit inatt eller något.;) Beror på om jag sover hemma eller inte.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0