Känns som livet går vidare va!?

Faktiskt, kom precis hem från Sandviken. Sov ju kvar där, men fick självklart sova med Sofie och Adina och Sofie låg imitten och puttade nästan ut mig hela natten och Adina snarkade, sen skyller Sofie och Adina på att det är jag som snarkar?! Säkert.. Aja har nästan slappat hela dagen idag, eftersom vi vart i Sandviken hos Sofie och Jennifer. När vi kom hem igår från Hofors backen så kollade vi i alla fall på film och sådär, bara mys.

Haha, och justja igår när vi var i hoforsbacken så stukade ju Dennis foten, så vi fick nästan åka hem lika snabbt som vi kom dit & fasen va kallt det var i hofors + att det inte fanns några lampor tända eftersom det inte öppnat än. Och Dennis & Adina är så dumma och åker bobb ner för största backen så han slår ihjäl sig (Y)

Sofie & Jennifers pappa skjutsade mig, Dennis & Adina till resecentrum och vi tog bussen därifrån. Bussen var typ 20 minuter försenad (Y) Nu är jag i alla fall hemma, ska snart duscha och göra mig iordning, ska iväg snart igen.

Ska träffa Elin Hellman idag, haha. Aldrig träffat henne förut så får se hur det slutar, tur att jag har Dennis, Emil,Sofie,Jennifer & Adina med mig i alla fall, hihi! Sen får vi se vad som händer, ute i Hille kan det ju inte finnas så mycket att göra? Eller?

Justja köpte en skit snygg jacka igår för bara 199 kronor, haha! Skit snygg faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Mohamed

Vadå för jacka?

2010-11-21 @ 12:29:34
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: marcus

Jag kan ta kort på den om du vill.

2010-11-21 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0