Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara é så..

För när jag ser dig vill jag va med dig, det bara é så. Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara é så.

Dennis,Adina och Emil kom ju hit som sagt, men dom orkade inte följa med till Hille, så åkte och köpte cigg till Jennifer & Sofie och sen så åkte jag dit, så åkte Sofie & Jennifer hem till mig. Var ute i hille tsm med Elin,Johanna och Frida & kan ju tala om att jag var jävligt öh.. Ovanligt tyst?! Haha. Aja, sen så tog jag bussen hem och då var Sebbe också här. Sen drog dom typ på ängång. Blir att jag sover ensam inatt..

Imorgon ska jag vara med Elin igen tror jag, om det blir så. Kanske att Jennifer och Westiin är med oss också, det verkade så på Westiin i alla fall i telefon ;) HAHA! Diggar henne stenhårt faktiskt. Klockren jävel! Men ah, tänkte krypa ner mig till sängs faktiskt & smsa istället.

Känner att livet börjar gå som det ska, det känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0