It's to late.

Morsan väckte mig imorse och sa att hon sjukskrivit mig, så var egentligen tänkt att jag skulle vara hemma från skolan idag. Men vaknade 20 över 8 och gick endå, bättre sent än aldrig. Så ah, var i skolan idag. Hade först samhälskunskap eller vad det heter, pratade om droger osv. Sen efter det så hade vi media.

Åkte till median tillsammans med Mathilda & Sebbe, sen så spelade jag in en film tsm med Sofie, Viktoria & Liza. Haha, jag och Sofie blåste upp balonger och sprang runt med, så filmade Viktoria det utan att vi märkte något först. (Y) Sen så slutade vi, käkade på donken med Liza & Viktoria, tillbaks till skolan. Hade liten stund kvar av våran rast där, så Sofie hade tagit ballonger från median så lekte vi lite med den, haha! Ac våran lärare var också med, körde basket med den. ;) Vann självklart!

Sen hade vi matte, slutade tio i två. Tog bussen hem med Sebbe och Dennis, träffade Jennifer ett tag och sen åkte jag buss hem. Ska kanske vara med Clarissa idag, vi får se hur det blir med den saken. Har nästan ingen ork för nånting idag känner jag, helt slut i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0