Inte min grej liksom.

JAG ÄLSKAR DETTA SNÖ SOM LIGGER PÅ MARKEN, VÄRLDENS BÄSTA KÄNSLA.


- Självklart har jag åkt på feber också & förskylning, sitter och snorar och har mig hela tiden. Näsan svider och allting känns värdelöst, jag som precis skulle peppa upp mig själv för skolan och verkligen ta tag i skiten. Får se hur jag mår imorgon.

I alla fall så var middagen inte så som jag tänkt mig, köttet var inte så gott & det är nog pågrund av att jag inte har någon aptit när jag är sjuk, det har jag aldrig. Så kunde inte äta nånting. Gick och la mig i soffan efter en timmes sittandes på stolen med att känna mig hängig. Somnade dunns och sov i två timmar tror jag?! Sen skjutsa Per hem mig.




- Det är allt jag har att ge för idag, orkar inte skriva något poetiskt idag heller. Med tanke på hur jag känner mig, har i alla fall tagit en ipren nu och sitter med julmust och lyssnar på "svenska tokhits". Fråga mig inte varför.. Typiskt Dennis att få mig att lyssna på något sådant.

Blir i alla fall inget bokskrivande idag tror jag, har ingen ork för att sitta och rensa fram det dåliga i mina tankar ikväll. Så det får bli någon annan dag, jag ger inte upp i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0