FREEEDAG and im in love.

Gick ju till skolan i alla fall som sagt var, Sebbe och Dennis mötte mig halvvägs. Sen så hade vi ingen lärare på hela svenskalektionen som vi hade fram till då vi slutade, alltså halv tolv. Ganska chill endå, fattar inte varför jag inte gick från början egentligen. Haha, jag fick nå damp utbrott lite då och då, satt och spelade DOOM. Eller ah, jag och Dennis gjorde det på fb. Sen så när läraren kom så började vi jobba igen ;) HAHA. Vi hade tydligen varit "SKIT BRA ELEVER" ;) Så whay not tell them that we never work? Berättade i alla fall att det vart lite flumm i slutet av lektionen, så det tyckte hon bara var roligt och det var ju fredag sa hon. Så ah ;).. Sen pratade jag med Linn i telefonen i typ 15 sekunder också. Hihi! Usch vilken örebro dialekt hon fått :( jaja.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt ;) Imorgon blir det i alla fall utgång med favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0