Fredag.

Jag lär då säga att gårddagen var en tumme ner i alla fall det där med Sandviken resan. Haha! Frös ihjäl, backen var skitliten. Vi var astaggade hemma hos Bella, men ah. Det slutade med ledsna ögon när vi såg backen och alla f10/p12 som var där. Haha ! Ååh jag dog nästan, fick i alla fall träffa Amanda, slängde sig över mig & pussa mig. Haha. Både Bella, Mohamed & Amanda bah " vem fan var det där " jaja.

Jag och Bella fick damp på Sandviken så vi satt och hade det roligt inne på resecentrum i 2 timmar typ. Skulle träffat Ida men hon var för full & seg på att svara på SMS och fattade ingenting när man prata i telefon så det sket sig. Sen så spillde jag energi dryck över hela jävla tröjan & nästan över halva rese. HAHA! Fan va jag garva.

Sen ser vi två idioter komma springandes mot bussen så är det Mohamed & Amanda som springer och skriker att bussen åker, så missar vi den. Trodde att vi skulle få vänta i en timme på nästa buss, när idioten som jobbar på rese kommer och stänger oss ute och Mohamed får damp för att vi inte vill stå ute och frysa, HAHA! Sen så kollade vi när den gick, trodde det var röd dag. Men nästa buss gick efter en halvtimme.

Tog bussen hem, träffa morsan på bussen. Åkte hem till Bella och sov där, käkade en sallad som jag fick ont i magen utav & drack julmust, sen så kolla vi på en skitbra film. Så vart vi astaggade när den var slut så vi satt och dansa och liva upp hela skiten. Sen vart jag deprimerad & okoncentrerad så jag somnade.





Idag så vaknade jag först av att Bellas mamma kom in i rummet och gav dem medecin, sen så trodde jag att jag bara sovit i tio minuter för att dem redan var vaken. Så jag bah " vafan har jag bara sovit i tio minuter? " kollade på klockan och då var den typ 8. Somnade om, vakna sen av att Bellas pappa väckte mig eftersom jag skulle på möte klockan tio. Tog bussen och åkte dit.

Mötet gick skit bra, ska börja göra utredning för adhd/add nu så ah. Men allting inom opperationen är klar i alla fall. Ska vara med Babywiik idag och massa folk, så får väl se om jag inte är lika deprimerad då i alla fall. Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0