För trött.

Det vart ingen Uppsala. För tågen hem gick så sällan och då orka jag inte va där i typ 2-3 timmar sen åka hem. Slöseri med pengar, så använder 50 kronor till att köpa öl istället. Ska vara med Lisa idag tror jag!? I alla fall va vi bestämmde iförregår. Annars kommer jag på nånting. ;)

Sitter och laddar ner massa musik nu som jag ska byta till på mobilen. För hade bara gammla låtar, ibland kan dem va sköna. Men tröttnar så jävla snabbt på allting. Borde fixa med min ipood också och leta efter sladdarna till den så jag kan börja använda den istället. Men jag orkar ju aldrig nånting. Är så jävla sliten just nu så jag vill egentligen bara lägga mig ner.

Ska i alla fall ta mig en dusch nu. Ska vara med Lisa senare skulle jag tro. Kommer däcka, för är så jävla trött. Men ah, får se vad vi hittar på, hon ville i alla fall chilla, så får nog bli det. Lika bra det!

Fick precis SMS av Sofie också att jag ska med till Sthlm efter jul! Kommer bli grymt kul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0