En sak ..

Jag kom och tänka på är att jag vart sjuk direkt efter jag snaggade mig. HAHA! Inte precis det jag hade hoppats på att behöva bli, och det jag längtar till just nu är till lördag. Sen får vi se vad som händer imorgon, jag kanske lanar endå. Vi får se, jag orkar i alla fall däremot inte festa med infektion i kroppen och jag orkar inte flumma runt utomhus heller. Så ah, det får nog bli lanet endå.

Sen att kärleken kommer och går, får den göra just nu. Sen får vi se hur jag gör med en Örebro resa för att träffa min sötnos som jag saknat ihjäl mig efter och inte träffat på tre-fyar år. Längtar oerhört mycket faktiskt. Nu ska jag sluta tråka ut er och ta mig ett bad tror jag med tända ljus och bara slappna av, jag förtjänar det. Tror jag!?

Bjuder på den, endasst för att jag är lite speciell av mig när jag fått i mig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0