Don't say goodby tonight.

Vakna aldelles nyss. Skit skönt att få sova ut för engångs skull även fast klockan bara är 12:45. Skulle ha sovit hos Linn inatt med Clarissa, men somnade direkt efter jag hade duschat så ah. Var hos Lotta igår också, med Micke & Mathilda. Hade skit kul faktiskt. Garvade ihjäl mig & Lotta var barnvakt åt världens sötaste negerunge haha, Mickes kommentar till det. Jaja.

Ska snart börja göra mig iordning, bra frukost jag ätit i alla fall. Godis (Y) Haha. Ska ladda ner lite musik och föra över på mobilen också. Ska till Sofie idag/ikväll. Ska träffa Masood innan också. Får se om jag träffar Clarissa också. Träffade henne, Linn & Samuel igår också. Saknad faktiskt! Måste ta medecinen nu också, så jag inte deppar sönder idag. :)

Favoritlåtarna just nu ;

Skillet - Hero




Skillet - Say goodbye, favoritlåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0