Det kan inte bli bättre.

Kom hem från min låtsaspappa för ett tag sen, och den här kvällen kunde faktiskt inte bli bättre. Vi åkte först och handla, självklart köpte jag en såndär fyrpack med julmust och största redbullen jag kunde hitta. Bra jobbat Marcus.

När vi kom hem till Per (min låtsaspappa) så raka vi först mitt hår, sen så åt vi kvällsfika, mackor,te & juice. Kunde seriöst inte bli bättre, det enda som saknades var morsan, prata och skrattade. Låg faktiskt till och med i hans famn när vi kollade på simpsons, kände mig som 11 igen. Sen när det var slut skjutsade han hem mig igen, borstade tänderna när jag kom hem & nu sitter jag självklart och kollar på redbullen om jag ska öppna nu eller imorgon..






En sjuk & sliten Marcus.




Och jag måste då erkänna att, livet börjar kännas underbart. Och satan va mycket snö vi fått, saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0