♥ Dag 4 - Sandviken - Lan



Jag och Lill-Robin för skit länge sen, haha.

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina syskon.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min kärlek.
Dag 6 – Min dag i detalj.
Dag 7 – Mina bästa vänner.
Dag 8 – Mina passioner.
Dag 9 – En perfekt helg för mig. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig
Dag 11 – Mitt arbete.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Min favoritresa.
Dag 18 – Min bästa födelsedag.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Min önskelista.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min skoltid.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Mina favoritskor.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..


Hm.. Min kärlek? Vad ska man säga om det egentligen!? Jag är väl en sån persson som faller väldigt lätt för folk, jag kan nästan bli kär hur lätt som helst, fast ah. Jag är ju våg, och vi som är född det tecknet är typ beroende av kärlek eller hur man ska förklara.

Men ah, kärlek är väldigt viktigt för mig faktiskt, jag mår bra utav det. Vänskap är väl kärlek det också. Men riktig kärlek mår jag ännu bättre utav. Jag är nog kär nu skulle jag kunna säga, sen tänker jag inte berätta mer om det.



Igår så kom Adina och Sofie till mig när dom slutade, åkte nästan direkt till Sandviken för att sova hos Sofie med Adina. Sov där, mys faktiskt. Ovanligt mys. Sen idag så har vi lekt i snön, jag Dennis, Jennifer, Sofie & Adina hoppade studsmatta HAHA, och hoppade i snön. Skit kul, finns film på det också för Jennifer & Sofies pappa filmade oss när vi lekte, haha.

Idag så åkte jag till stan med Dennis och Jennifer, hämtade datorn och nu lanar vi. Så blir lan ikväll. Lägger upp bilder sen när jag får sladd. Ska spela nu så har inte tid. :D


Kommentarer
Postat av: dear diary

"när livet känns tungt, tänk på något som får dig att le" jag kanske kan bidra, min sida kommer garanterat få dig att le, om inte skratta, give it a try :)

2010-11-27 @ 21:39:47
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt att läsa :)

2010-11-27 @ 22:13:20
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-27 @ 22:35:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0