♥ Dag 1 . Pressentation av mig själv ;

Många utav de bloggare jag läst så har dem lagt upp det här, så tänkte faktiskt börja med det jag med för att följa fiskarna i strömmen liksom ;)


Okej, till och börja med
så föddes jag i Sthlm, min pappa är från Barbados, en bit utanför Jamaica kan man väl säga. Morsan är från Hudiksvall och därför blir jag 50/50, jag är 50/50 av två saker faktiskt, med tanke på att min kropp är en tjejkropp men min hjärna är en kille. När jag var fyra år så flyttade vi till Gävle, pågrund av vissa saker som förändrades med familjen när jag föddes som inte behövs ta upp på bloggen.

Jag flyttade till Gävle och fick direkt en bästakompis, med tanke på att jag är ganska framåtriktad av mig och har lätt för att få kompisar genom att vara framåtriktad, min första kompis hette Matilda Norling och vi vart bästakompisar på ängång. Sen förlorade vi kontakten när jag var ungefär 15 år. Mamma träffade Per när jag var tio år och dem var tillsammans ända tills jag vart 18 år. Nu bor Per på söder i Gävle och vi bor kvar på Brynäs. Jag träffar Per fortfarande och han är fortfarande min pappa. Hela min familj är musiker kan man säga, min pappa var dj på en reggaeklubb i Sthlm där han och mamma träffades, Per är en utav världens bästa gitarrister och mamma är gitarrist och sångare. Själv försöker jag så gott jag kan med både gitarr och rapp.



När jag var fem år så sa jag till min mamma att jag var en pojke. Men vilket jag inte är egentligen, eftersom jag har ju tjejkropp så hon skrattade och log och sa att jag var en pojkflicka, när jag var 13 år så klippte jag av mig allt hår och försökte se ut som en kille så mycket som möjligt, attraherades endast åt flickor/tjejer. När jag fyllde 17 år så kom det fram, jag var född i fel kropp. Jag är en kille egentligen. Nu när jag vart 18 år så började vi med utredningen för könsbyte som går väldigt bra och väldigt fort.

När jag var 15 år så slutade jag äta helt och hållet, jag slutade umgås med kompisar och satt för det mesta inne. Jag gick ner jättemycket i vikt och alla var jätteoroliga för mig. Jag träffade en tjej som fick mig att må bra igen, som fick mig att börja äta igen och jag började sväva uppe bland molnen helt enkelt. Men saker förändras, men jag är fortfarande den människan jag alltid varit och lever just nu mitt liv väldigt bra.

Som persson skulle nog många förklara mig, speciellt min mamma. Framåtriktad, Humoristisk, Kärleksfull, Generös och väldigt blyg.



♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Min bästa vän/vänner.
♥ Dag 8 – Min första kärlek.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min önskelista.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Fula ovanor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär bara säga att jag håller med de där sista, om hur du beskriver dig själv :)

2010-11-23 @ 21:36:31
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det tror jag faktiskt inte. Skrev bara upp det som jag hört :)

2010-11-24 @ 11:24:51
Postat av: noname

har du gjort nå plastikoprationer eller något eftersom du ser inte ett dugg ut som en tjej!



grym blogg skaru veta! ;)

2010-11-24 @ 19:39:34
Postat av: svar till noname

Haha, nej det har jag verkligen inte gjort :)

2010-11-24 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0