23:06

Sitter hemma hos Denka nu med datorn, försöker få hit Bella och Amanda men dom är ju så seg tänkta så det finns inte. :) Har i alla fall haft en rätt så okej dag faktiskt, vaknade klockan tolv typ, gick till skolan och sen så till stan för att träffa Denka. Kom te stan för att vi skulle ju snömula Anna och Emelie, så kom hon te stan och pratade med mig om att jag inte skulle det. ;) Eftersom hon kom fram så sött till mig första gången vi träffades och bad om det så gjorde vi inte det. :)

Åkte hem till Denka efter ett tag med Amanda Forström, knäppte oss en varsin öl och tog det lugnt med en film :) sen så åkte vi till mig hämtade datorn och lämnade Amanda vid bussen. Åkte hem till Denka, dampade lite och ah nu lanar vi. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0