22:39

Har haft en fullt upp dag idag faktiskt. Först var jag med Adina & Sofie. Sen så kom Mickis & Nicole. Vi drog te Mickis sen ett tag och käkade, sen efter det så stan igen och träffa Adina & Sofie igen jag käkade en bigmac på donken, sen så åkte jag hem.

Har suttit här nu i typ två timmar tror jag. Ska lägga mig när som helst, tänkte bara äta upp mandarinen & dricka upp julmusten och lyssna på julmusik. Älskar julmust,mandarin&julmusik tillsammans får sån jävla julkänsla då. HAHA. Låter knäppt kanske, har äntligen tagit mig ork till att ladda ner lite ny musik & föra över på mobilen nu. Så ska lägga mig och lyssna lite & smsa med glatt folk sen sova.

Juste i helgen kanske vi åker till Mickis stuga alltså jag, Sofie,Philip & Mickis. Skitmys & komma iväg från allting ett tag faktiskt, tror det behövs.

Best right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0