21:26

Kom precis hem, har vart med Adina och Sofie sen typ fyra tiden eller något, vi såg " the last song " :) jag satt och tjatade i typ 20 minuter om att jag var godissugen så till slut gick vi och köpte det + cola. HAHA! :D Sen så fortsatte vi se den och ah sen skulle Sofie hem :( så jag & Adina tog bussen med henne te sandviken och gjorde sällskap :) sen åkte vi te stan igen, träffade Pamela. Tog bussen hem. :)

Ska snart ta mig en dusch och ta mig ett glas cola käka lite godis, tända ljus och lägga mig i sängen och se på film tänkte jag. Känner mig någorlunda frysen. Jag har blivit helt konstigt, hatade Justin Bieber ett tag, som alla nog vet, och nu lyssnar jag på hans låtar. Det här är illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0