16/11-10


Veckans fråga. Vilken julmust tycker DU är godast!?




Det känns som att det här horoskopet stämmer för mycket idag faktiskt. Känner mig lite sådär, beroende av horoskop just nu.

Bella, Amanda och Tove kommer hit idag och gör mig sällskap, vart ingen skola för mig för att jag försov mig, självklart. Försov mig väldigt mycket också dessutom, till 11-12 tror jag att jag vaknade någon gång. Så det vart ingenting för mig idag, har i alla fall bara tagit det lugnt och suttit vid datorn & laddat ner lite goa låtar som jag ska föra in på mobilen snart. Kommer kanske bilder idag, vi får se. Är så taggad på att leka ute i snön, men alla säger att det är svinkallt ute!?



Favorit mixen just nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: brander

ingen julmust är godast. pepsi eller inget !

2010-11-17 @ 20:18:58
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0