15/11

Var ju som sagt var med Bella, efter att jag hade käkat så tog vi bussen till stan och gick därifrån till henne. Träffade på Frallan innan och pratade lite med honom sen så gick vi hem till Bella. Myste lite och sådär, sen så gick vi till stan för att hon skulle träffa Elina, och ah vägen dit är ju en annan femma ;) HAHA. Lite ont jag har i ryggen. Men ja. Stog och prata med Elina ett tag sen tog jag bussen hem. Sitter och dricker cola nu, ska snart borsta tänderna och lägga mig. En ny dag imorgon med nya tag ! ;)

Ska fan käka på american imorgon med Anna, Anna och Linus ! :D

Älskar vädret ute just nu,åååh så underbart! Orkar inte rotera bilden.
Hoppas på ännu mera snö imorgon när jag vaknar

Marcus-Emanuel #11



Godnatt kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0