01:43

Okej,fråga mig inte vad jag gör vaken nu, jag hatar det här.. :( min sömnbrist börjar komma tillbaka och jag kan inte äta sömnmedecin pågrund av mina antidepresiva, så ah.. Sitter och pratar med Alicia på MSN och laddar ner hitta nemo på datorn, idioten fick mig att känna mig tvungen till det, haha. ;)

Kommer nog dygna inatt, tror jag måste det. Annars kommer jag seriöst ALDRIG upp till skolan imorgon och jag måste verkligen dit. Har media & livskunskap eller vafan det heter, så blir en skön dag imorgon i alla fall. Sen sista lektion är matte, så då spelar vi endå bara kort (Y)

Bjuder på en bild ingen har sett förut, förutom jag själv



Kommentarer
Postat av: alicia

hahaha ;)

2010-11-25 @ 17:00:53
URL: http://adixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0