00:15

Vart i skolan idag .) sen efter stan en snabbis med Dennis, träffade på Jennifer,Sofie & Adina för Adina skulle ta hål i näsan. HAHA, stackarn.

Åkte till valbo efter det, kollade på julklapp till Sofie som jag och Jennifer lagt ihop till. ;) Sen så åkte jag, Sofie & Jennifer till Sandviken hem till dom och åkte kälke :D HAHA. Blev inputtad i snödriva :( Sen kollade vi på film bara. :) Tog halv 10 bussen hem och pratade lite med mamma och sådär. Justja, köpte mig en ny tröja idag också! Skit snygg, Haha. Sofie och Jennifers mamma tyckte den satt skitsnyggt på mig i alla fall ;) Det roliga var att deras pappa tänkt köpa en sån :D

Har i alla fall ätit för ett tag sen och kollar på dirty dancing nu :) Har blivit filmfreak haha. Ska stänga ner datorn nu och fortsätta se den tills jag somnar :)

Bild på tröjan kommer imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0