WIHUUUW ! :D

Har så mycket att berätta egentligen, men orkar inte ta alla dagar. Sov ju hos Dennis på julafton, sen har jag sovit hos Sofie sen dess. Första natten sen jullovet började som jag sover hemma, känns skönt men samtidigt ensamt!:)

Var på stan idag med morsan, köpte upp min julklapp som jag fick av henne, ska visa sen ! :D Skit snygg "jacka/tröja" köpte jag & en annan tröja som jag försökt ragga på i flera månader, som jag äntligen fick!:D Sen så fikade vi på waynes, tog toast, självklart!;)

Hem, duschade & åkte ner igen för att träffa Sofie, Jennifer, Adina, Dennis&Emil. :) Sen åkte jag hem & satte mig vid datorn. Ska bara ta det lugnt ikväll faktiskt!:D

Testade Dennis öl spel som han fick i julklapp. ;)












Haha, från julafton ! :D





Haha, var på köpis igår, från halv ett till halv 8 bussen, skit jobbigt faktiskt. Men lätt värt det endå! Ropade ut i högtalarna gjorde vi också, eftersom jag & Jennifer tappade bort Sofie & Adina.;) HAHA!:D Skit kul. Har film på det som jag ska lägga upp sen. ;) Sen sov jag som sagt var hemma hos Sofie.:)

Ska ta något att dricka nu & bara slappa, måste städa rummet också. Eftersom Adina & Sofie sover här imorgon kväll så måste jag lyckas få ihop det på något sett? ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0