varma skor, glad marre.

Var ju iväg till stan, Sofie ringde mig och fråga om hon och Adina kunde träffa mig, så dom började gå mot mig från stan och så träffa jag upp dom, gick till stan :) Träffade morsan nästan direkt när vi kom ner, dom följde med och kollade efter skor, sen gick dom till donken för att käka.

Jag och morsan gick nästan överallt, men fanns inte min storlek nästan någonstans, så fick bli ett par dojer från stadium som jag faktiskt är riktigt nöjd över :) Sen så följde Sofie med mig hem efteråt, vi kollade på tsatsiki sen började Sofie få damp så hon kittla mig och nöp mig :( HAHA! Sen följde jag med henne på bussen för hon skulle hem så åkte till Sandviken och åkte hem igen ;)

Träffade Bella på stan och prata med henne medans jag väntade på ettan :) Inte träffat henne på typ, 3-4 veckor ungefär? Så ah, var faktiskt skönt att få prata med henne igen. Saknat fisen! Ska göra varm obo'y och varma mackor nu tänkte jag, tända lite ljus och duscha innan tänkte jag :D

Haha justja, jag Sofie & Adina hade skit kul åt ett par alkisar idag också, haha. Har film på det med, han visade arslet för oss och garvade som fan :( HAHA! Men ah, lite små kul var det, tror jag skratta så jag pissa på mig faktiskt ;) Träffade även saknade Bella Olsson och Emma Westling på stan!

Äntligen hejdå med converse för vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0