Typ, glad? Ja.

Åååh, känner att mitt humör verkligen är på topp just nu så kommer sova skit gott inatt. :D Ska faktiskt lägga mig snart, håller på att byter massa musik på mobilen & har laddat ner alla volbeats låtar, så är nöjd! :) Har duschat också, borde byta lakan i sängen, men det orkar jag inte idag. Får göra det imorgon kvl istället. :)

Imorgon har vi bara filmmys & fika, sen ska jag vara med Amanda & Molly. :D Och senare mot kvällen ska jag till Bellas lägenhet och ta en kopp kaffe & prata. :) Vi har inte setts på skitlänge & hon har precis flyttat hemifrån, så ska bli mys! Saknar min dummablondin faktiskt.



Nej nu ska jag ta mig ett iskallt glas vatten med isbitar & försöka sova som jag inte gjort sen i fredags typ.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0