trisst..

Jag satt precis och tänkte på en sak. Min blogg är ganska tråkig, haha. Det bara flög i mig liksom!:O Men vadå, alla kan ju inte vara roliga? Eller? Hm.. Nånting jag kanske behöver fundera på ett tag, jag är en funderare. Jag älskar att fundera, tänka liksom på olika saker.

Dock vet jag inte varför, jag är född sån. Hatar ni mig för det? :(

I alla fall så sitter jag och knarkar i mig en massa lakrits tuggummin och smsar med MRS nu om hur vi ska göra ikväll, jag känner mig helt slö i kroppen med tanke på att jag vart uppe hela natten, hon kommer i alla fall hit om det blir något.

Vi stryker för det där med "mrs" det kändes som en Kissi stämpel..

Fast det är ju ganska gulligt endå, eller?


Sådär ser min kväll ut, och hoppas med lite sällskap också!;)

Sen undrar jag vems ring det är som ligger på mitt skrivbord och skräpar & saknar sin ägare?
Jag kan gott & väl säga att det är en tjejring i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0