Svar på era frågor ;




Haha, det var rätt så sjuka frågor faktiskt, men hade förväntat mig vissa utav dem & ja, nu som sagt är frågestunden slut så ska svara på dem, ganska kul & se vad alla tänker ;)


Anonym ; Haha. Ja det gör jag.
Anonym nr 2 ; Ja, det är klart jag gör det. Men inte benen faktiskt. ;)
Linnea ; Jag går på IV 3 året på polhemskolan, har gått fram&tillbaka faktiskt.
Anonym nr 3 ; Jag vet faktiskt inte, riktigt svår fråga om jag ska vara ärlig.
Anonym nr 4 ; Jag är 1.55, nej jag super inte ofta, har slutat med det & har svarat på vilken skola.:)
Elin ; Jag var nog 5-6 år när jag gjorde det, jag kände bara att nånting inte stämde med mig själv. Vart äcklad när jag kollade mig i spegeln osv (psykiskt äcklad alltså).
Alicia Dixon ; Det är nog kärlek,familj och musik faktiskt.
Alexandra ; Nej, det är inte att vara lebb enligt mig, jag tycker att folk ska få ta det som det vill. Men enligt mig själv så är det inte att vara lesbisk. Nej jag har ingen snopp än.
Carro ; Haha. Det är min hemlighet. ;)
Mayra(syster) ; Haha, jadu. Jag vet faktiskt inte det. ;)
Ellen ; Jag var aldrig med på idrotten när jag gick i högstadiet & du har rätt, jag har inte idrott nu när jag går gymmnasiet.
Babywiik ; Självklart ! ;)
Isabell Borg ; Haha, jag vet faktiskt inte hur man ska ta det, men jag har aldrig haft sex med en kille & kommer aldrig att ha det. ;) Girl's is the shitt!
Agnes ; Jag har inte börjat med hormontabletterna ännu, så har fortfarande min mens och den kommer försvinna när jag tar dem.
Elin ; That's my bisness. ;)


Gammal bild ;)


Har haft helt fullt upp i helgen faktiskt, så har inte hunnit blogga. Men kan vara ganska skönt ibland också ! ;) Ska i alla fall ta mig en dusch nu och krypa ner i min nybäddade säng med tända ljus och lite gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0