sista dagen imorgon ! :D

Har haft fullt upp idag så har inte hunnit blogga, försov mig idag också. Så fick nästan springa till skolan, men hann i tid i alla fall. :) Såg på film i skolan, förortsungar. Skit bra faktiskt! Hade nästan glömt bort hur den var. ;) Sen så på rasten så hoppade jag i snön. :D hihi! Filmen finns på facebook!

Efter skolan så åkte jag till Per, vi käkade och sådär. Sen så ner på stan & kolla julklappar.:) Gick hem sen. Efter ett tag så kom Amanda & Molly, mest filmmys och sådär.:) Sen skulle dom hem. Lirade CSS med Dennis & pratade skype. :D Sen så SMSA Sofie, så hon kom förbi ett tag, såg klart på Sune som vi kollade igår. Så nu har vi sett klart det i alla fall. ;)

Ska lägga mig nu faktiskt, så jag inte kommer försent imorgon.;) Sista skoldagen imorgon ju! :D Ska på nå skit med klassen, eftersom det är nå julavslutning i aulan, så ska vi dit och kolla. Sen halvtimmes film sen tror jag vi slutar. :) Drar direkt till stan efter skolan & träffar Wilma och några, sen är jag med Sofie. Så uppdaterar imorgon kväll! :D



Natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0