om mig själv.




Du:

Namn: Marcus-Emanuel
Smeknamn: Marre, Lillen
Piercingar: Ögonbrynet (snart tungan,hoppas jag!)
Tatueringar: Snart så.
Hårfärg: Ljus ljus brunt egentligen, men just nu svart.
Är du kär i någon: Jag vet faktiskt inte, kanske. Pirrar när jag ser henne i alla fall.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Givet!
Tänker du på självmord: Allt för ofta, men inte lika längre. Mår fan bra nu, tror jag.
Tycker andra att du är attraktiv: Jadu, jag vet inte.
Dricker du: Alkohol? Har jag lugnat ner med, tror nästan jag slutat med det faktiskt. Annars allt annat typ ;)
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej. Räcker med snus!
Vilket shampoo använder du: Öh, jag vet fan inte.
Vilken parfym använder du: Quiksilver & Boss ;)
Vad är du rädd för: Kärlek, faktiskt.
Gillar du att tvätta: Haha, nej det versta som finns faktiskt.

Din första:
Operation: När jag var 10-11 tror jag.
Första piercingen: Ögonbrynet.
Första priset: Kommer inte ihåg
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Vandrande pinne, haha!
Första semestern: Spanien/Barcelona!
Första konserten: Riktiga? Liondub eller Gentleman.

Just nu:
Äter du: Åt pepparkakor
Dricker du: Cola
Ska du: Spela cs
Lyssnar du på: Taio Cruz - Higher
Väntar du på: Att morsan ska sluta jobba.
Tittar du på: skärmen, ofc.
Vad har du på dig: Jeans, t-shirt,tjocktröja,kallingar osv.

Din framtid:
Barn: 1-2
Giftermål: Självklart.
Karriär: Poet , gitarrist.

Har du någonsin
:
kysst en främling: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Har inget utav det.
Brutit något: Nepp.
Rymt hemifrån: Nej, aldrig behövt.
Röntgats: Nej, tror jag inte? Eller vettefan.
Gråtit när någon dött: Jo..

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Kanske
Religiösa mirakel: Vafan är det?!
Otroliga händelser: Jodå
Aliens: HAHA, nej.
Magi: naej .
Himlen: Den är ju ovanför? Eller va?
Tomten: Haha, nej.
Änglar: Jodå.

Senaste:
Film du hyrde: Kommer inte ihåg, laddar ner.
Film du köpte: Laddar ner.
Låten du lyssnade på:  Ööh, skrev ju fan de nyss typ?
Låten du hade på hjärnan: Labyrint - Kärleken?
Program du tittade på: Tittar typ inte på TV.
Personen du tänkte på: Hemlis, hihi.

För eller emot:
Långdistansförhållande: Både och.
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit:
Mat: lasagne & potatisgratäng!
Låt: Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu.
Sak att göra: Spela gitarr.
Dryck: Cola.
Bil: VOLVO!

Har du nånsin:

Ljugit för någon: Det har jag 
Varit i slagsmål: Jodå..
Blivit arresterad: HAHA, ja.

Antal:
Gånger du varit kär: Jadu ..
Gånger ditt hjärta brustit: 4 gånger tror jag.
Hjärtan brustit på grund av dej: Tar jag inte här.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Norling, Malin och några.
Ärr du har på kroppen: 1

Senaste:
Tidning du läste: Vet fan inte
Personen du fick mail från: Öh, facebook?
Personen du fick brev av: Kommer inte ihåg, opperationen tror jag.
Personen du fick sms av: Anna Lindroos
Saken du köpte: Snus

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skolan, åkt bil och åkt buss.
Var det kul: Jodå
Hur tidigt stiger du upp: Under skolvecka, 07:00. Annars olika.
Gillar du att slåss: Nej slåss inte.
Vad ska du göra ikväll: Vara med Amanda och Molly.
Är du seriös: Ahdå.
Var har du ont: Haha, ingenstans just nu.
Använder du hårspray: nej.
Kan du stå på händer: Klart!

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström!
Salt eller surt: Salt
Gillar du ketchup: Måste användas!
Är du glad nu:  Faktiskt
Var du glad igår: Ja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp, min låtsasfarfar!
Stockholm är: Det bästa som finns.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: L.A
Påsar: Påsar ? Shopping påsar.


Vad:
Ska bli skoj: Julafton & Nyår!
Ska bli mysigt: Jadu.
Ska inte bli skoj: Ingen aning faktiskt.
Sparar till: Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0